Universidad Nacional Micaela Bastidas, Licenciada por SUNEDU, por Calidad Educativa y Excelencia Académica

"Calidad de Servicio y Satisfacción de los Clientes en los Hospedajes de la Ciudad de Tambobamba, Provincia Catabambas, Apurímac - 2017" / (Registro nro. 37319)

Detalles MARC
000 -LEADER
fixed length control field 01645nam a22002897a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field OSt
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20250213093707.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 190802b pe ||||| |||| 00| 0 spa d
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency UNAMBA
Language of cataloging spa
Transcribing agency Biblioteca Central-CRAI
041 ## - LANGUAGE CODE
Language code of original spa
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number T - ADM / P96
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
9 (RLIN) 35089
Personal name Puma Quispe, Margarita
Titles and words associated with a name (Bachiller)
Relator term Autor
245 ## - TITLE STATEMENT
Title "Calidad de Servicio y Satisfacción de los Clientes en los Hospedajes de la Ciudad de Tambobamba, Provincia Catabambas, Apurímac - 2017" /
Statement of responsibility, etc. Margarita Puma Quispe
Medium [Empastado]
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Abancay - Apurímac - Perú:
Name of publisher, distributor, etc. E.A.P. de Administración - UNAMBA,
Date of publication, distribution, etc. 2018
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 121 páginas
Other physical details : Empastado color anaranjado, cuadros, figuras y tablas
Dimensions ; 21.9 x 30.6 centímetros.
500 ## - GENERAL NOTE
General note Trabajo de Investigación realizado por el bachiller de la E.A.P. de Administración, Facultad de Administración de la Universidad Nacional Micaela Bastidas de Apurímac.
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note Para Optar el Titulo Profesional de Licenciado en Administración de Empresas.
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc. note Bibliografía consultada de la página 85 - 87
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. El objetivo de la investigación es determinar la relación que existe entre la calidad de servicio y la satisfacción de los clientes en los hospedajes de la ciudad de Tambobamba.
526 ## - STUDY PROGRAM INFORMATION NOTE
Program name Pre Grado
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
9 (RLIN) 23451
Topical term or geographic name entry element CALIDAD DE SERVICIO
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
9 (RLIN) 35090
Topical term or geographic name entry element SATISFACCIÓN DEL CLIENTE
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
9 (RLIN) 35091
Personal name Vilca Narváez, José Carlos
Relator term Asesor de Tesis
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Materials specified Click aqui para Descargar en PDF
Uniform Resource Identifier <a href="http://repositorio.unamba.edu.pe/handle/UNAMBA/537">http://repositorio.unamba.edu.pe/handle/UNAMBA/537</a>
Link text Click aqui para Descargar en PDF
910 ## - USER-OPTION DATA (OCLC)
User-option data Mariela Bañon Aguilar
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type
Existencias
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Home library Current library Date acquired Inventory number Total checkouts Full call number Barcode Date last seen Copy number Price effective from Koha item type
    Dewey Decimal Classification     Biblioteca Central - Sala de Referencias Biblioteca Central - Sala de Referencias 08/02/2019 818   T - ADM / P96 SK01SRT01540 08/02/2019 1 08/02/2019 Libros
    Dewey Decimal Classification     Biblioteca Central - Sala de Referencias Biblioteca Central - Sala de Referencias 08/02/2019 819   T - ADM / P96 SK01SRT01541 08/02/2019 2 08/02/2019 Libros

Contacto

  • facebook-placeholder-for-locate-places-on-maps-2 Av. Garcilazo S/N. Tamburco-Abancay-Apurímac-Perú
  • phone-receiver (51) 083-321945
  • close-envelope bibliotecacentral@unamba.edu.pe