Universidad Nacional Micaela Bastidas, Licenciada por SUNEDU, por Calidad Educativa y Excelencia Académica

"La Calidad de Servicio y la Satisfacción del Cliente de las Empresas de Transporte de Pasajeros Interprovinciales de la Ciudad de Abancay, 2014" / (Registro nro. 32352)

Detalles MARC
000 -LEADER
fixed length control field 01856nam a22003137a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field OSt
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20250213092841.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 190123b2017 pe |||||r|||| 00| 0 spa d
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency UNAMBA
Language of cataloging spa
Transcribing agency Biblioteca Central-CRAI
041 ## - LANGUAGE CODE
Language code of original spa
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number T-AEM
Item number C
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
9 (RLIN) 23779
Personal name Cosio Peña, Rosmery
Titles and words associated with a name (Bachiller)
Relator term Autor
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
9 (RLIN) 23780
Personal name Taipe Cruz, Fanny Yanira
Titles and words associated with a name (Bachiller)
Relator term Autor
245 ## - TITLE STATEMENT
Title "La Calidad de Servicio y la Satisfacción del Cliente de las Empresas de Transporte de Pasajeros Interprovinciales de la Ciudad de Abancay, 2014" /
Statement of responsibility, etc. Rosmery Cosio Peña y Fanny Yanira Taipe Cruz
Medium [Empastado]
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Abancay - Apurímac - Perú:
Name of publisher, distributor, etc. E.A.P. Administración de Empresas - UNAMBA,
Date of publication, distribution, etc. 2017
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 120 páginas, 7 páginas sin compaginar al final
Other physical details : Empastado color anaranjado
Dimensions ; 21.9 x 30.8 centímetros.
362 ## - DATES OF PUBLICATION AND/OR SEQUENTIAL DESIGNATION
Dates of publication and/or sequential designation Febrero 2017
500 ## - GENERAL NOTE
General note Trabajo de Investigación realizado por bachiller de la E.A.P. de Administración de Empresas, Facultad de Administración de la Universidad Nacional Micaela Bastidas de Apurímac.
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note Para optar el Titulo de Licenciado en Administración de Empresas
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc. note Bibliografía de la página 118 - 119
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. El presente trabajo tiene como objetivo principal determinar el grado de relación que existente entre la calidad de servicio y la satisfacción del cliente de las empresas de transporte de pasajeros interprovincial de la ciudad de Abancay.
526 ## - STUDY PROGRAM INFORMATION NOTE
Program name Pregrado
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
9 (RLIN) 23784
Topical term or geographic name entry element CALIDAD DE SERVIO Y SATISFACCIÓN DEL CLIENTE EN LAS EMPRESAS DE TRANSPORTE DE PASAJEROS
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
9 (RLIN) 23785
Topical term or geographic name entry element EMPRESA DE TRANSPORTES INTERPROVINCIALES DE ABANCAY - 2014
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
9 (RLIN) 23472
Personal name Vilca Cáceres, Marina
Relator term Asesor de Tesis
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Link text Click aqui para Descargar en PDF
910 ## - USER-OPTION DATA (OCLC)
User-option data Jersson Jorge Corilla Miranda
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type
Edition 1
Existencias
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Home library Current library Date acquired Total checkouts Full call number Barcode Date last seen Copy number Price effective from Koha item type
    Dewey Decimal Classification     Biblioteca Central - Sala de Referencias Biblioteca Central - Sala de Referencias 01/17/2018   T-AEM / C SK01SRT00711 01/25/2019 1 01/25/2019 Libros
    Dewey Decimal Classification     Biblioteca Central - Sala de Referencias Biblioteca Central - Sala de Referencias 01/17/2018   T-AEM / C SK01SRT00712 01/25/2019 2 01/25/2019 Libros
    Dewey Decimal Classification     Biblioteca Central - Sala de Referencias Biblioteca Central - Sala de Referencias 01/17/2018   T-AEM / C SK01SRT00709 01/25/2019 3 01/25/2019 Libros
    Dewey Decimal Classification     Biblioteca Central - Sala de Referencias Biblioteca Central - Sala de Referencias 01/17/2018   T-AEM / C SK01SRT00710 01/25/2019 4 01/25/2019 Libros

Contacto

  • facebook-placeholder-for-locate-places-on-maps-2 Av. Garcilazo S/N. Tamburco-Abancay-Apurímac-Perú
  • phone-receiver (51) 083-321945
  • close-envelope bibliotecacentral@unamba.edu.pe