Universidad Nacional Micaela Bastidas, Licenciada por SUNEDU, por Calidad Educativa y Excelencia Académica

¿Cuánto Duran los Aprendizajes Adquiridos?: (Registro nro. 28333)

Detalles MARC
000 -LEADER
fixed length control field 01805nam a22003497a 4500
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20250213092147.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 181116b ag a|||| |||| 00| 0 spa d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 987919196X
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency UNAMBA
Language of cataloging spa
Transcribing agency Biblioteca Central
Description conventions rda
041 ## - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title spa
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 370.153
Item number P48
-- 01
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Petrosino, Jorge
Relator term Autor
245 ## - TITLE STATEMENT
Title ¿Cuánto Duran los Aprendizajes Adquiridos?:
Remainder of title El dudoso ideal del conocimiento impecable /
Statement of responsibility, etc. Jorge Petrosino
Medium [Impreso]
250 ## - EDITION STATEMENT
Edition statement Primera edicion
264 ## - PRODUCTION, PUBLICATION, DISTRIBUTION, MANUFACTURE, AND COPYRIGHT NOTICE
Place of production, publication, distribution, manufacture Buenos Aires - Argentina:
Name of producer, publisher, distributor, manufacturer Novedades Educativas,
Date of production, publication, distribution, manufacture, or copyright notice 2000
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 125 páginas
Other physical details : Ilustraciones blanco y negro, figuras, gráficos
Dimensions ; 13.5 x 19.5 centímetros.
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc. note Bibliografía de la pagina 125
506 ## - RESTRICTIONS ON ACCESS NOTE
Terms governing access Sala general / a domicilio
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. En el presente ensayo se asume una activa defensa de la profunda racionalidad que hay detrás de las actitudes de los alumnos que parecen empeñarse en no aprender. Se analizan algunos problemas tomados de las investigaciones del campo de a inteligencia artificial como elemento que permitan una reflexión sobre al aprendizaje centrada en el problema de la comprensión de conceptos, puntualizado los problemas con los que deberán enfrentarse los docentes al intentar provocar un cambio conceptual en los alumnos.
526 ## - STUDY PROGRAM INFORMATION NOTE
Program name E.A.P. Educación Intercultural Bilingue Primera y Segunda Infancia
546 ## - LANGUAGE NOTE
Language note Texto en español
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
9 (RLIN) 12666
Topical term or geographic name entry element PSICOLOGÍA DEL APRENDIZAJE
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
9 (RLIN) 12616
Topical term or geographic name entry element APRENDIZAJE
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
9 (RLIN) 12668
Topical term or geographic name entry element CONCEPTUALIZACION
651 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--GEOGRAPHIC NAME
Geographic name ARGENTINA
900 ## - EQUIVALENCE OR CROSS-REFERENCE-PERSONAL NAME [LOCAL, CANADA]
Numeration LIB
910 ## - USER-OPTION DATA (OCLC)
User-option data Salomé Román Carrasco
-- 16/11/2018
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Institution code [OBSOLETE] 109201BCSGSC
Koha item type
Existencias
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Home library Current library Date acquired Total checkouts Full call number Barcode Date last seen Copy number Price effective from Koha item type
    Dewey Decimal Classification     Biblioteca Central - Sala General Biblioteca Central - Sala General 05/30/2017   370.153 / P48 SK01SGL07089 11/16/2018 1 11/16/2018 Libros

Contacto

  • facebook-placeholder-for-locate-places-on-maps-2 Av. Garcilazo S/N. Tamburco-Abancay-Apurímac-Perú
  • phone-receiver (51) 083-321945
  • close-envelope bibliotecacentral@unamba.edu.pe